CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Premium Beautiful Corset

Our Little HERO Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday 18 December 2011

Met my Ex-housemate!! part 1

Well well well...sekejap je hari Isnin akan datang kembali..Weekend yang pack ehhe!! 


Saturday afternoon - met my ex-housemate at Puchong - ADDA. Really2 excited untuk jumpe my best friend ni since we all lost contact about 2years..


Actually i lost her mobile no..xtau macam mane nak cari..One fine day, i dapat call from my mom yang mintak i call balik this no 012xxxxxxx. i tanye y???? konfius + felikk tetiba my mom soh call urgently that no. Oh rupenye Adda still ada my house no, but unfortunately die pun lost my mobile no hahaaa! 


ery yang excited 'nak alan!!' (nak jalan)


aunty adda layan je lor dak cik ni walaupun aunty pon tatau drive keta..kekekeke!!


ayoo dak cik nih ta mo nek kuda ni lak..kena berdiri je ctu..huaaa!!

...to be continue~..sok checkup ERY kne titon awal daa~

No comments:

Post a Comment