CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Premium Beautiful Corset

Our Little HERO Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 10 January 2012

FIR Premium Beautiful ber Kualiti Tinggi.

One of my fren ada bertanya macam mane cara pembuatan Premium Beautiful yang sangat hebat ni..

This artikel credit to beautiful2u.blogspot

Pembuatan Fabrik Premium Beautiful + Bio ceramic (fir)




Bagaimana Proses Premium Beautiful dibuat boleh menghasilkan FIR?
Premium Beautiful dibuat daripada fabric yang mengandungi serbuk Bio-ceramik yang sangat halus ditenun sulam menjadi benang fabric berteknologi tinggi Akwatek dan Akwadyne dari USA menggunakan teknologi tinggi hasil gabungan penyelidikan global pakar saintis Amerika Syarikat ,Jerman ,Eropah ,China ,Jepun dan Taiwan. Fabrik ini sangat selesa dipakai berbeza dengan pakaian biasa.

Huraikan lagi..

Fir dipancarkan daripada bioceramik yang ditenun sulam dengan fabric Akwatek & Akwadne menggunakan teknology tinggi dan kepakaran Jepun. BioCeramik Premium Beautiful terdiri daripada platinum (bahan asas) dicampur dengan 40 serbuk batu galian bertenaga yang dimasukkan kedalam tiub fiber berkeanjalan tinggi. Apabila dipakai atau bersentuhan sahaja dengan kulit manusia ia automatik ia akan melepaskan gelombang tenaga FIR atau cahaya merah jarak jauh yang bergelombang elektromagnet 6-15micron yang sama dengan ukuran gelombang dalam badan manusia .




Adakah FIR didalam Premium Beautiful boleh hilang semasa dibasuh?

Bio-ceramik ini sangat micro/halus dalam nano scale dan disemai kedalam benang fiber yang diregang dan diputar berulang kali hingga boleh ditenun sulam. Ia terlalu micro disemai /berlindung dalam fiber,ia tidak akan jatuh semasa merendam ,membasuh atau membilasnya. Butiran halus dalam ukuran nano, sangat micro dan boleh mendiami fiber tidak kira berapa nipis benang tersebut.Berlainan dengan product lain yang Bio-ceramiknya yang diinjet berbentuk bulat-bulat kecil,senang hilang/jatuh bila dibasuh/direndam.

No comments:

Post a Comment