CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Premium Beautiful Corset

Our Little HERO Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 10 January 2012

TESTIMONIAL LELAKI

Salam.. i sering diajukan soalan..Premium Beautiful ni hanya utk wanita ke??

Actually not at all.. Kaum adam pun boleh pakai.. tapi yang waist nipper tu shajalah.. Waist niper a.k.a bengkung tu boleh mengatasi masalah sakit tulang belakang dan kebuncitan pewot..

this pic credit to Munirah


So our testimonial kali ini memfokuskan pada kaum adam, iaitu HAnif tunang kepada my ex-schoolmate Munirah.. Tahniah buat mereka.. yela di hari persandingan nanti tiada lagi masalah dan akan nmpak segak dan cantik je 2 mempelai ni nanti... ^o^


this pic credit to Munirah

Aku ni sbenarnya seorang yg agk pmalas melakukan exercise, alasan utama asthma.. knonnya klau buat snaman bnyk2 (jogging) nnt penat.. mmg penyakit asthma ni wujud sjak aku kecik lg.. hospital bleh dkira mcm 2nd house dah.. tp lpas zaman sekolah, alhamdulillah x steruk dlu.. ok, Even aku ni tegar bermain badminton (smggu at least 4x), tp slalunya lpas main badminton sure aku cari mkn.. hahaha.. habit yg mmg xbgus.. sia2 bsukan.. satu lg msalah aku, klau xmkn nasi sehari, sure aku akan pening kepala (migrain la konon2nya.. pnyakit yg aku dpt masa aku form 3).. so conclusionnya mmg ssah la klau bab nk mngamalkn cara hidup n pemakanan sihat ni.. tp alhamdulillah, smenjak aku memakai waist nipper (bengkung) premium beatiful ni dan mngamalkan minuman supplement 'lacto-lite', Alhamdulillah ada la gk sdkit prubahan.. (skit je la sbb aku pakai bila aku rsa nk pakai je..) so, dgn sdikit kerajinan yg ada pd aku ni pn leh dpt hasil yg positif, insyaallah klau tmbah skit lg effort mgkin bnyk lg perubahan bleh berlaku.. nothing is impossible if we mix dgn sdikit usaha, ikhtiar dan tawakkal..


So call me up Fariza 011 15143403

No comments:

Post a Comment